Kurax Posted October 13, 2013 Report Share Posted October 13, 2013 Hej alla! Är det någon här som ska göra antagningsprövning den 5 november 2013 i Göteborg till GMU som börjar i januari 2014? Skulle vara kul om det finns någon vänlig själ som man kan få kontakt med, så man slipper känna sig allt för j*vla ensam där nere sen! ;) Och nu menar jag ENBART detta datum, och inget annat datum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbadawg Posted October 14, 2013 Report Share Posted October 14, 2013 Om du är orolig för att du inte känner någon där så kan jag säga att det gör ju inte någon annan heller. Du kommer att sitta en heldag i väntrum, på en motionscykel och vid lunch tillsammans med andra som är i exakt samma sits som dig och ni kommer nog att ha en del att snacka om. Du kommer inte sitta ensam hela dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurax Posted October 15, 2013 Author Report Share Posted October 15, 2013 Jo, alltså. Menade inte riktigt så.Var mer om man kunde börja "lära känna" någon som ska dit ner. Om du fattar vad jag menar? Det är ju inte så att jag orolig eller nervös över att dra dit ner. Kan alltid vara kul att ha någon att prata med mellan all väntan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts