Linus Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 Ja vilka är med i någon av försvarsmaktens ungdoms föreningar? Skulle va kul och veta hur många det är här på forumet. Och fall man träffat på någon av er. Har själv varit med i FBU-u nu i tre år så lite HvSS tävlingar och kurser har man hunit med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master_of_demons Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 En stolt hv:ungdom anmäler sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 HV/FBU-U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 Har gått igenom samtliga org. tror jag. FV-u -99-00 FVRF-u 00-03 FBU -00 HVU -02- mycket kul har man haft, det roliga är att alla org. bjuder på olika kvalliteer samt alla har sina brister så tillsammans har de bidragit med mycket kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted May 14, 2003 Author Report Share Posted May 14, 2003 Tänkte fall man skulle försöka luska ut fall man träffat på någon utav er =) Vilka kurser har ni varit på? Själv har jag varit på Transtrand vinterkurs2002 Ånn Fjällkurs överlevnad 2003 och är även antagen till Ånn fjällkurs-överlevnad-kalfjäll. Har även varit och tävlat på HvSS två gånger 2001,2002 och ska även upp nu 2003. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HVU Forces Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 Självklart så är man med i HV-ungdom, ska upp till Hvss nu nästa veccka!! :hvbasker: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 Självkalrt är man en FBU-ungdom B) Har varit på 2 kurser, Väddö sommar och hemavan vinter. Ska även åka till Ånn i sommar, nån mer som ska dit? Självklart ska man till HvSS, har ju lite saker att försvara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azan_Gb Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 FBU-Ungdom Sitter i styrelsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvUJJ [Färén] Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 Yttligare en HvU:are ska också åka upp till HvSS om drygt en vecka, första gången jag är där !! :hvbasker: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubba Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 (edited) självklart är man med i både FBU och HV undom TRBG och jag skall gå kursen i ånn v31 (första kursen bara GK:are(grundkurs)) MVH Gustaf Edited October 7, 2007 by henke tagit bort efternamn på medlemmens begäran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted May 14, 2003 Author Report Share Posted May 14, 2003 (edited) Såg dig i listan över deltagare K******. Så vi synns nog där uppe. Föresten ditt efternamn är klockrent =) Edited October 7, 2007 by henke tagit bort efternamn på medlemmens begäran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinlechner Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 Jag i ytterliggare en halv månad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 Några fler kurser blir detinte för min del, lr ja, kan man kalla IACE för det så... Det blir det sista jag gör i de leden sen blir det "på riktigt" kul att det finns fler ungdomar som lägger sin friatid på "vettiga" saker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 (edited) ok, är FBU/u, iaf i ytterligare ca 40 dagar.. har dock inte varit med på någon central kurs, men ni kanske har sett mig om ni varit på någon skaraborgs övn. har iofs varit på en Malmö övn för ca 2 år sedan, i April på Revingehed.. ni kan ju ha sett mig där också Edited May 14, 2003 by Skuggan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilsson Posted May 14, 2003 Report Share Posted May 14, 2003 Nilsson ställer in sig i ledet för hv-ungdomar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shoulder Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 FBU/u geko Mvh ULv elev Kraft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShadowStalker Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 FBU ungdom i 30 dagar till.=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 (edited) Hvu. Edited August 28, 2004 by Myran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lill Krigarn Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 Är också Hv.U. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemvärnsungdom Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 klart man är HVU. Ska också upp till HvSS för första gången. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 HvU här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flippan Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 FBU-U inga kurser än men man jobbar på de :basker: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azan_Gb Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 Nu är jag tvungen att trampa på en ömm tå.. FBU ungdom--> <-- HV ungdom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elfgren Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 jag e FBU-u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 FBU-u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HVU Forces Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 HV-u-----> <--------------FBU-u 1-1 Azan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted May 15, 2003 Author Report Share Posted May 15, 2003 Azan och ni andra sluta med det där. Så otroligt onödigt. Bara att inse att FBU-U och HV-U är samma sak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted May 16, 2003 Report Share Posted May 16, 2003 Jag är något för gammal för att vara med i HVU, men ni som skall till HVSS kommer säkert stöta på mig där......jag kommer att jobba som funktionär den helgen! Fridens liljor // Fk Klinken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted May 16, 2003 Author Report Share Posted May 16, 2003 Trevligt =) Var exakt kommer du hålla hus. (altså vilka stationer) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted May 16, 2003 Report Share Posted May 16, 2003 Trevligt =) Var exakt kommer du hålla hus. (altså vilka stationer) Jag har ingen aning ännu....vi befäl har samling 06:30 på Kanonplan....först då tilldelas vi stationer! Bara jag hamnar nånstans i solen och inte i nån markörgrav så är jag nöjd! Fridens liljor // Fk Klinken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts