Macko Posted June 19, 2013 Report Share Posted June 19, 2013 (edited) Hej! För ca en månad sedan köpte jag (pappa då jag har bara några månader kvar tills man är 18) en Gerber Prodigy. Över lag är jag redigt nöjd med den men det är problem. I den röda ringen blir det en spricka som öppnar sig och blir större för varje gång man ska använda kniven. Alltså varje gång jag drar ut den, då jag måste trycka ut den ur spännet så börjar denna spricka att bli större och större. 1. När jag köpte den så fick jag med livstidsgaranti då borde jag då kunna få ut ett nytt fodral? 2. Om jag inte kan det, någon som har tips på hur man kan laga? Man kan svetsa plast, är det värt ett försök? 3. Absolut sista utvägen för detta fodral om allt innan skulle skita sig. Buntband eller dylikt? Tack på förhand! Edited June 19, 2013 by Macko96 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odi et Amo Posted June 20, 2013 Report Share Posted June 20, 2013 Reklamera, borde inte vara några konstigheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macko Posted June 20, 2013 Author Report Share Posted June 20, 2013 Det är taget. Men min svåger kom idag med en väldigt bra lösning om det är som så att man inte kan reklamera av olika skäl... Då självaste slidan gjort av två "bitar" som ligger på varandra med ett gummi runt kan man då bara sätta en bult, brickor och mutter för att trycka tillbaka. Funkade hur bra som helst! men vill oavsett reklamera ändå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts