Guest Martin Strandholm Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Jag söker Jägarbågen i grafiskt original för att kunna trycka. Alltså inte ett fotografi på en Jägarbåge utan en grafisk bild. Har mailat, googlat och klickat halvt ihjäl mig på hela nätet utan resultat. Varken FM:s grafiska profilavdelning, AJB eller I19 kunde hjälpa mig. Kan någon här månne ha den eller veta var den finns? Det skall användas vid ett enstaka tillfälle som ett tryck på en t-shirt till en person som förtjänat det och har rätt att bära bågen efter avklarad utbildning (K4, 4.skv, 98-99). Tacksam för svar till [email protected] /Marre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 12, 2013 Forumsledning Report Share Posted May 12, 2013 Du, det kan också vara så att något sådant finns inte. Bågen har inte varit tänkt att vara "tryckbar" eller ingå som heraldik. Den är ju inte speciellt svår eller rita så mitt tips är att ni själv gör en, eller hitta en som vill och har tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.