Guest Jussalainen Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Hej. Någon som vet hur man slår upp ett patrulltält. Köpte ett, dock utan tältpinnar, men med kamin, som tydligen inte ska behövas för att sätta upp det. Men när jag packade upp det kliade jag mig i huvudet. Hur sätter man upp det? Förstår att det behövs någon slags mittpinne, men antar att det behövs fler, men var och hur? Någon som på ett lättförståeligt sätt kan beskriva hur man gör? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajjper Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Oj, utan rätt stänger/pinnar så vete fan. Någon kanske har en monteringsanvisning där längden står. Och du har rätt i kaminen, det behövs ingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 stänger ingår inte i patrulltält 8 om det är ett sånt du skaffat dig utan det huggs av slanor. Beskrivning finns i SoldR MtrlG från 92. Ska rota fram den och återkomma + Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajjper Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Oj, jag tänkte på det "moderna" lilla svarta. Tyckte det var skumt med kaminen. lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.