Granattillsats Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Hej alla! En kanske enkel fråga... Om jag väntar samtal från någon inom FM, kommer dennes telefonnummer synas som Dolt nummer när denne ringer mig eller ser jag FMs växelnummer 08......... eller något annat? Vore jättebra att veta då växeltelefonisten jag pratade med verkade osäker. Vill helst inte svara på dolda nummer av personliga skäl. Tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Det beror nog på från vilket ställe. HKV:s växel visas som dolt nummer. Numren från LedR brukar synas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted March 11, 2013 Report Share Posted March 11, 2013 Och kommer samtalet från en mobiltelefon är det inställningarna som valts som avgör. Många har dolda nummer. Generellt tips: Väntar du samtal, besvara inkommande påringningar även om du inte kan fastställa vem som ringer. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts