Airborn104 Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 Hej Som trogen svensk soldat avsåg jag att genomföra njimegenmarchen för tredje gången i år. Men för att lyckas med detta så hängde jag på låset till anmälningen men trotts detta så står det att jag är reserv! Med bara minuter till övers från det att anmälningen är öppnad är jag reserv?! Vad är det här? Någon mer som råkat ut för detta? /Airborn 104 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OscarPapa Posted February 11, 2013 Report Share Posted February 11, 2013 Känns väldigt konstigt, för 6timmar sedan, alltså vid 18:00 så var det bara ca 60st anmälda enligt Försvarsutbildarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted February 12, 2013 Report Share Posted February 12, 2013 De hade ett tekniskt fel under förmiddagen, vilket även föranledde att anmälningsfunktionen stängdes ner i ett par timmar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OscarPapa Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Löste det sig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts