Jump to content

Nu djävlar?

Guest

Recommended Posts

I morgon (onsdag) tar jag tåget till Stockholm och på torsdag 0800 så bär det iväg till RecryC för det slutliga uttagningstestet till HKP tekniker...

Känner mig g a n s k a taggad :)

JAAA!!!

Det vrålet har jag längtat efter :)

Så väl fackman som psykolog var överens om att jag skulle passa bra som HKP Tekniker/YTB...

Känndes mycket härligt att få höra.

Nu är det bara FMC under två dagar i november och sedan får jag vänta till april (tror jag) för att få veta om jag vart uttagen...

Gud så förtjusande trevligt!

Hoppas du kan lura resten av folket som skall syna dig också och att dom inte läst ditt psykotest här på forumet. Om dom har gjort det så kommer dom nog att säga "nej tack inga kaninkokare på våra helikopetrar". =)

Grattis igen

Gud så förtjusande trevligt!

Hoppas du kan lura resten av folket som skall syna dig också och att dom inte läst ditt psykotest här på forumet. Om dom har gjort det så kommer dom nog att säga "nej tack inga kaninkokare på våra helikopetrar". =)

Grattis igen

Av någon outgrundlig anledning tror jag att psykologen fick en något bättre uppfattning av mig, under vårt samtal på drygt en timme, än vad ni fått från en enda fråga :)

Jag måste passa på att skriva tack, till er alla :)

Grattis grattis

men för att vara lite annorlunda. "Man skall inte ropa hej förrän man har kommit över bäcken" :D

Blev lite flygsugen idag när jag klämde och kände på en 90H-jacka ;)

• 3 weeks later...

Nu djävlar...

...gäller det igen :devil:

Reser upp till "Den Kungliga Hufvudstaden" ikväll för att på måndag och tisdag genomgå flygmedicinska undersökningar.

Kan bli intressant att se alla olika tester man lär få genomgå ???

Sådär ja! Då de testerna avklarade...

Istället för att sitta på FMC i två dagar räckte med en förmiddag, de hade visst fått försig att jag skulle göra testerna till flygförare ???

Nåja, testerna är gjorda och jag har klarat mig, så nu är det bara att vänta :)