RaVeN Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Vilken upphämtning hahaha swe - fin 1:a 1 - 3 2:a 3 - 2 3:e 2 - 0 sum: 6 - 5 Sorry! Yman du har så rätt 1:a 1-3. 2:a 3-2.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 JAAAAAA!!!! Börjar bli lite hes nu Men vilken fantastisk match! Från 1-5 till 6-5, helt underbart. Nu tar vi väl guldet också, eller vad tror ni? fan.... RaVeN var snabbare än mig :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 7, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 7, 2003 det var lite kallt av dem att vinna jevla vad man satt som på nålar.. sen bara regnade det in skott Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 VA?! Det var väl ändå: 1-3 i första. 3-2 i andra. 2-0 i tredje. Yman-> <- RaVeN Link to comment Share on other sites More sharing options...
robot Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 FAN VAD SKÖNT!!!Vilken grym vändning... sen slog jag vad med en kaxig finne på gymmet så imorgon har jag 100 spänn att inkassera. Nu har vi guldet i en ask. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibie Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Bara för att jag missade matchen så blev det ett kanon-lir! Får se det på sporten imorognbitti... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rissanen Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Jag är mållös... jag> <finska laget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredin Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 JÄÄÄÄ fan va gött det bästa genom historien! eller grabbar? Fan man blir lycklig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 YEEEEEEEHAAAAAAAAW!!!!! VM GULD VM GULD VM GULD!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Sååå 2 trådar blev en om hokeysegern //Fu Dahlberg - Moderator JippiE! <== Yman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Jävlar vilken match. Tror att jag tuggade sönder fingrarna här. Otrolig match och fruktansvärt kallt spelat av tre kronor. Störtskönt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Vilken otrolig match! Underbart! Ruskigt bra jobbat av våra gubbar att hämta in det försprånget. Jag är fortfarande skakis i kroppen.. höll ju på att avlida av spänning.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Ska jag vara ärlig så trodde jag det var kört vid 1 - 5. Var så deprimerad att jag gick och gjorde lite arbeta med hemtentan i stället. Men desto gladare blev man när 6 - 5 ramlade in. Heja Sverige! VM-GULD! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dav Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 faan vad härligt inte långt ifrån att tv'n åkte ut vid 1-5 ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Hehe, det var ju varken den sämsta eller tråkigaste match jag sett. Synd bara att det inte var finalen, det är alltid mycket roligare att tvåla till Finnarna i finalen. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
RANGERTEDDY Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Va Göööööt, satt och nästan grät vid 1-5. Men vid 6-5 så förlorade jag rösten som ej lär vara tillbaka på ett par timmar SVERIGE SVERIGE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vc_90 Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Sverige-Finland 6-5 efter att det stod 1-5 till Finland efter halva matchen. Oavsett om ni är sportintresserade eller inte har ni missat något om ni inte såg den här matchen.... Just nu får jag inte ur mig mer, totalt upplösningstillstånd..... EDIT: tack blågul, är totalt förvirrad, men det skiter jag i just nu. *letar efter närmsta finne att mobba* Var är LD nu då!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 En tråd räcker!!!! Fu D => <= Vc_90 Sååå Nu är det EN tråd Igen!!! // Fu Dahlberg - moderator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Gissa vem som skrikandes sprang ett varv i huset och skrämde slag på familjen vid 6-5? Gissa vem som sedan stod på alla fyra med näsan mot rutan och SKREK vidare sisat minuterna? Fyfan vad underbart, vilken rysare! Finns inte ord... Måste samla mej... JAAAAAAA! GRATTIS! Sverige Finland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azan_Gb Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 vackert Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanS Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Lätt en klassiker Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaVeN Posted May 7, 2003 Author Report Share Posted May 7, 2003 Nog var det nära att TV skulle åka när det blev 1-5 men som tur var så avaktade jag en stund...hehe Jo Yman du hade rätt ang ställningen sorry för det var lite för eggad bara...... Men än en gång Grattis 3kronor till segern och för en härlig rysare.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vc_90 Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 ett tips: Gå in på www.sr.se/radiosporten och njut... Lasse Granqvist i högform!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bri_span Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Äntligen, äntligen, äntligen..... snacka om rysare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Hahahaha, fyfan, en annan fick sitta på Bullwinkle's och tugga på naglarna!!! (iofs så fick matschen dela uppmärksamhet mett ett par REDIGA babes nere i hörnet...fifan .. men hej å hå..!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Ja det var kul att Tre kronor tvålade til Finnj***na så att dom ficg så dom teg Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 SATAN! Nu är det väl bara att hoppas på att hela svenska laget var dopat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 ett tips: Gå in på www.sr.se/radiosporten och njut... Lasse Granqvist i högform!!!! tack så mycke. missade matchen (har inte 3:an) och tänkte inte på att lyssna på radio. Men satt nästan och blev tårögd. Härligt lyssna på "alla mål".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flying_c Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Å herregud .. .. .. Ska jag gråta eller skratta. Igår satt jag i alla fall som förlamad ... SMISK ska dom ha .. muhaha .. Blev inte mycket fysik gjort just då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Lasse Anrell hade tydligen fått SMS från en finsk kollega som löd ungefär: Jag ahr just slagit sönder en fjärde TV.... Rubriken på den finska tidningen Ilta-Sanomat löd "Perkele". Gläds oändligt åt vinsten, men jag lider faktiskt lite med finnarna. Det här är väl för dom iaf liiite värre än för oss när vi fick Däng av vitryssland. Och då var gråten inte långt borta. Men fortfarande, OTROLIG starkt av Tre Kronor. Även svenskar har sisu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.