granQ Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Senaste trådarna jag läst.. (4-5 st kanske) har alla haft svar med uppmaning att söka innan att fråga. Dags att utbilda nästa generation? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flying_c Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Har inte det här varit uppe förut B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 7, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 7, 2003 När vi märket att folk iaf "försöker" söka och ÄVEN då inte hittar pga av slarv eller okunskap så kanske vi får göra nått åt det.. men just nu handlar det bara om att lära sig titta med egna ögon och läsa det som står högst upp. / BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted May 7, 2003 Author Report Share Posted May 7, 2003 Har inte det här varit uppe förut B) spelar väl ingen större roll.. inte direkt riktat till dom som söker och kollar ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
flying_c Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 spelar väl ingen större roll.. inte direkt riktat till dom som söker och kollar ;) Om du inte var ironisk som jag så får du allt söka upp ditt sinne för sådant. Misstänker dock att du var det tack vare din ;) Men skämt åsido. Jag tror nog att en sån här tråd är bra. Alla vet hur jobbigt det är med tråd #545645 om den roliga länken. Kanske en påminnelse när man trycker på nytt ämne knappen .. En extra ruta som strängt frågar: HAR DU SÖKT?. Då skulle det i alla fall var omöjligt att missa. Även för forum-n00bs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.