Jump to content

Militaryshop

klerty

Recommended Posts

Skicka efter i måndags morgon, fick bekräftelse samma dag kl 12:00. Har ännu inte fått grejerna

I tisdags skicka jag efter filmer från CDON, kom idag...

Kan höra av mig när jag får packet från militaryshop.

EOD

--edit--

Du kan inte ha slått mig med många sekunder Fyhr :winner:

--edit--

Edited by EOD

Om du har fått kollinummer kan du kolla på www.posten.se och se var paketet befinner sig. Du kan alltså spara en dag eftersom du inte behöver vänta på avin. Detta förutsätter förstås att du handlar mot postförskott, men jag antar att UPS och liknande också har motsvarande tjänst.

Så lång tid tar det för mig räknat språngmarch.

0,2 grabba min plånbok, exact 3 min springa de 900m det är. Sen ca 0.30 H för provning av materiellennnn man ska köpa för förmycket pengar. Sen tattar man hem alldeles prylbögsglad.

Hoppas alla här hatar mig nu. :blink::unsure:

Guest Dedicated

Facit, jag vet ju vem jag i fortsättningen kommer att BEORDRA handla åt mig! Är du riktigt snäll skickar jag ut din mail-adress och beställningsformulär till resten av plutonen OCKSÅ!

....och visst vill du fortfarande till 3 grupp, eller hur???????

Dessutom får du inte lov att använda din fina utrustning utan att ha låtit mig kolla slitstyrka etc innan i minst 6 månader. Kan ju inte låta nån soldat skada sig på nåt de på grund av ungdomligt oförstånd handlat på sig........

Edited by Fyhr

Så lång tid tar det för mig räknat språngmarch.

0,2 grabba min plånbok, exact 3 min springa de 900m det är. Sen ca 0.30 H för provning av materiellennnn man ska köpa för förmycket pengar. Sen tattar man hem alldeles prylbögsglad.

Hoppas alla här hatar mig nu. :)  :ak:

Vet inte...vad tjackade du då?

Guest Fågel Fenix
Nån här inne som kan säga hur lång tid dom brukar ta på sig att skicka saker efter det att man fått orderbekräftan?

det tog cirka en och en halv vecka för mig att få mina saker

Vad har du köpt nu då ?? :banana

Har ni fått era grejer grabbar?

Negativt...

Det står förvisso 1-3 veckor på deras sida men jämnför man med t.ex. dvdon.com ,där jag för övrigt skicka efter Band of Brothers, så ligger militaryshop i lä men 1 vecka nu. Nu vet jag att dvdon.com är ett rent postorderföretag medan militaryshop lägger mera krut på sina affärer så jag förlåter dem...

...ett tag till!!

EOD

Guest Dedicated

Fortsättningsvis kommer jag personligen att åka till någon av deras butiker för att handla; 120:- i frakt för en ryggsäck som inte väger så mycket är väl mycket.......FÖR mycket! Ett alternativ som tyvärr Ni andra som inte har deras butiker i närheten kan utnyttja er av.

Dessutom får du inte lov att använda din fina utrustning utan att ha låtit mig kolla slitstyrka etc innan i minst 6 månader. Kan ju inte låta nån soldat skada sig på nåt de på grund av ungdomligt oförstånd handlat på sig........

:lol: Vadå utrustning, jag har inte köpt någon utrustning :D

"Facit, jag vet ju vem jag i fortsättningen kommer att BEORDRA handla åt mig! Är du riktigt snäll skickar jag ut din mail-adress och beställningsformulär till resten av plutonen OCKSÅ!

....och visst vill du fortfarande till 3 grupp, eller hur??????? "

hehe:)... Jag hatar och handla/shoppa-förutom på military shop.

Det här kan ju bli bra...speciellt med tanke på den 10% lägre vaigften jag tar:)

:2guns: