klerty Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Nån här inne som kan säga hur lång tid dom brukar ta på sig att skicka saker efter det att man fått orderbekräftan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Kan svara när jag fått ryggsäcken jag beställt från dem! (i går 6/5) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 (edited) Skicka efter i måndags morgon, fick bekräftelse samma dag kl 12:00. Har ännu inte fått grejerna I tisdags skicka jag efter filmer från CDON, kom idag... Kan höra av mig när jag får packet från militaryshop. EOD --edit-- Du kan inte ha slått mig med många sekunder Fyhr --edit-- Edited May 7, 2003 by EOD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Beställde tidigt i morse, har fortfarande inte fått bekräftelse... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klerty Posted May 7, 2003 Author Report Share Posted May 7, 2003 jo jag beställde förra torsdagen och fick bekräftelse på fredagen så jag bara undrade om någon redan visste. Hoppas ju naturligtvis att mitt paket anländer först. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Om du har fått kollinummer kan du kolla på www.posten.se och se var paketet befinner sig. Du kan alltså spara en dag eftersom du inte behöver vänta på avin. Detta förutsätter förstås att du handlar mot postförskott, men jag antar att UPS och liknande också har motsvarande tjänst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Månsson Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Adress till den sidan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Militaryshop eller vad menar du Månsson EOD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskelinen Posted May 9, 2003 Report Share Posted May 9, 2003 Nån här inne som kan säga hur lång tid dom brukar ta på sig att skicka saker efter det att man fått orderbekräftan? det tog cirka en och en halv vecka för mig att få mina saker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
facit Posted May 11, 2003 Report Share Posted May 11, 2003 Så lång tid tar det för mig räknat språngmarch. 0,2 grabba min plånbok, exact 3 min springa de 900m det är. Sen ca 0.30 H för provning av materiellennnn man ska köpa för förmycket pengar. Sen tattar man hem alldeles prylbögsglad. Hoppas alla här hatar mig nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 (edited) Facit, jag vet ju vem jag i fortsättningen kommer att BEORDRA handla åt mig! Är du riktigt snäll skickar jag ut din mail-adress och beställningsformulär till resten av plutonen OCKSÅ! ....och visst vill du fortfarande till 3 grupp, eller hur??????? Dessutom får du inte lov att använda din fina utrustning utan att ha låtit mig kolla slitstyrka etc innan i minst 6 månader. Kan ju inte låta nån soldat skada sig på nåt de på grund av ungdomligt oförstånd handlat på sig........ Edited May 12, 2003 by Fyhr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Lämnar Militaryshop kollinummer, måste jag kontakta dem för att få det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Så lång tid tar det för mig räknat språngmarch.0,2 grabba min plånbok, exact 3 min springa de 900m det är. Sen ca 0.30 H för provning av materiellennnn man ska köpa för förmycket pengar. Sen tattar man hem alldeles prylbögsglad. Hoppas alla här hatar mig nu. Vet inte...vad tjackade du då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted May 12, 2003 Report Share Posted May 12, 2003 Nån här inne som kan säga hur lång tid dom brukar ta på sig att skicka saker efter det att man fått orderbekräftan? det tog cirka en och en halv vecka för mig att få mina saker Vad har du köpt nu då ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted May 13, 2003 Report Share Posted May 13, 2003 Fick min lapp ifrån Posten igår, alltså jämt en vecka efter beställningsdatum. slut orientering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klerty Posted May 13, 2003 Author Report Share Posted May 13, 2003 Jag har inte fått nån avi än! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted May 13, 2003 Report Share Posted May 13, 2003 Beställde i onsdags, får se om de håller tiden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaVeN Posted May 13, 2003 Report Share Posted May 13, 2003 För mej brukar det ta ca 1-1,5v Och då bor jag i norrland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klerty Posted May 14, 2003 Author Report Share Posted May 14, 2003 Exakt två veckor sedan är det nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 Har ni fått era grejer grabbar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted May 15, 2003 Report Share Posted May 15, 2003 Har ni fått era grejer grabbar? Negativt... Det står förvisso 1-3 veckor på deras sida men jämnför man med t.ex. dvdon.com ,där jag för övrigt skicka efter Band of Brothers, så ligger militaryshop i lä men 1 vecka nu. Nu vet jag att dvdon.com är ett rent postorderföretag medan militaryshop lägger mera krut på sina affärer så jag förlåter dem... ...ett tag till!! EOD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted May 16, 2003 Report Share Posted May 16, 2003 Nu har den kommit! En och en halv vecka tog EOD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klerty Posted May 21, 2003 Author Report Share Posted May 21, 2003 Nu har dom utlovade tre veckorna passerat. Vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted May 21, 2003 Report Share Posted May 21, 2003 Nu har dom utlovade tre veckorna passerat. Vad göra? Sök samband... EOD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 Fortsättningsvis kommer jag personligen att åka till någon av deras butiker för att handla; 120:- i frakt för en ryggsäck som inte väger så mycket är väl mycket.......FÖR mycket! Ett alternativ som tyvärr Ni andra som inte har deras butiker i närheten kan utnyttja er av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
facit Posted May 22, 2003 Report Share Posted May 22, 2003 Dessutom får du inte lov att använda din fina utrustning utan att ha låtit mig kolla slitstyrka etc innan i minst 6 månader. Kan ju inte låta nån soldat skada sig på nåt de på grund av ungdomligt oförstånd handlat på sig........ Vadå utrustning, jag har inte köpt någon utrustning "Facit, jag vet ju vem jag i fortsättningen kommer att BEORDRA handla åt mig! Är du riktigt snäll skickar jag ut din mail-adress och beställningsformulär till resten av plutonen OCKSÅ! ....och visst vill du fortfarande till 3 grupp, eller hur??????? " hehe:)... Jag hatar och handla/shoppa-förutom på military shop. Det här kan ju bli bra...speciellt med tanke på den 10% lägre vaigften jag tar:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klerty Posted May 23, 2003 Author Report Share Posted May 23, 2003 Igår anlände mitt paket hela en dag försenat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts