Masse Posted May 6, 2003 Report Share Posted May 6, 2003 Tjena boys & girls :basker: Jag är i behov av allehanda filmer av t.ex reallife militärklipp. Tex provsprängningar, missil avfyrningar ja i princip så mkt jag bara kan komma över... Behöver detta som referensmaterial... Ngn som har eller vet ngn bra hemsida man kan ladda från? Ha det bra alla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted May 6, 2003 Report Share Posted May 6, 2003 Skall finnas en del i gamla trådar vet jag.. har du prövat å söke ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masse Posted May 6, 2003 Author Report Share Posted May 6, 2003 jodå men jag tänkte att det är säkert många som har en del länkar och ev en del filmer som ligger på hårddisken och bara finns Hade varit super tacksam för hjälp! :basker: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted May 6, 2003 Report Share Posted May 6, 2003 SKall försöka få igång mitt spray konto igen så kan jag lägga upp en del filmer.. återkommer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 SKall försöka få igång mitt spray konto igen så kan jag lägga upp en del filmer..återkommer! Gick inte att göra på skolans datorer iaf.. kanske har ngt med säkerhet/blockade sidor att göra.. Får fortsätta att pröva! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masse Posted May 8, 2003 Author Report Share Posted May 8, 2003 hehe... Kul att ngn vill hjälpa!! Word! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malaj Posted May 8, 2003 Report Share Posted May 8, 2003 Har du kollat med AMF (Armé- Marin- och Flygfilm) i Stockholm? :basker: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masse Posted May 9, 2003 Author Report Share Posted May 9, 2003 hrmmm Nej det har jag inte... Det kostar väl pengar låter det som!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.