Ljungcrantz Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Det är så att jag köpt Medal of Honor Warfighter till PC och skulle höra om det finns fler på forumet som spelar det? Jag att det är riktigt bra och har inte fattat riktigt att man kan spela som SOG. Roligt MP läge (Har inte prövat på SP läget ännu) Fireteam (Strispar) systemet är också väldigt trevligt då man måste samarbeta med sin stridsparskamrat för ammo och health Några andra tankar kring spelet? https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/616093_10151212510229054_1974853241_o.jpg https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/622219_10151215481049054_589816388_o.jpg https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/326890_10151217403929054_2145952578_o.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted November 2, 2012 Report Share Posted November 2, 2012 Undrar om de fixat VOIP än. Köpte det till PS3an, och skulle lira det med en polare samma dag det släpptes. Dessvärre funkade inte röstkommunikationen när man spelade. Dagen efter så skulle vi testa igen, polaren skickade en invite, och när jag valde att ansluta till spelet så kraschade PS3an under starten. Två core-funktioner som uppenbarligen inte betatestarna brytt sig om att kolla.. QA verkar inte vara så hett hos spelutvecklare (heller).. Har inte kollat om det kommit nån ny patch sen i onsdags dock. Lite coolt dock att man kan panga AK5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljungcrantz Posted November 3, 2012 Author Report Share Posted November 3, 2012 VOIP fungera för mig på PC men jag vill veta hur man stänger av det, folk blir lite sura när man spelar musik i högtalarna. Hittills har jag fått stänga av mikrofonen för att slippa ge ifrån mig ljud men det borde gå och stänga av den helt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
REALIN Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Det går att stänga av helt. Man får ändra till VOIP OFF och jag brukar även ändra till fireteam only. Link to comment Share on other sites More sharing options...
REALIN Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Lite coolt dock att man kan panga AK5 Jo det är coolt. Man kan ju göra om den från AK5C version till AK5(A) eller B om man känner för det. ;) AK4 finns ju också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
employed Posted November 4, 2012 Report Share Posted November 4, 2012 Köpte det till PC. Multiplayer delen var rätt kul enligt mej. Vanilj ak4 eller ak4b utan en massa camo är nice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljungcrantz Posted November 4, 2012 Author Report Share Posted November 4, 2012 Jag blev precis klar med single player. Jag måste säga att jag är grymt överraskad över hur grymt det var och vilken spelkänsla. Grymt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.