Jump to content

nametag.se - långa lev.tider och svarar inte på mail.


Guest Fk Fjun

Recommended Posts

Tjoho - idag fick jag en trevlig julklapp - min beställning från den 2/10 damp ner i brevlådan :rolleyes:

...men jag fick axelklaffshylsor med fänriks grad fastän jag beställde löjtnants grad så det får bli en reklamation och vänta två månader till ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ni som nu fått hem era grejor och pinaler. Hur är kvalitén på märkena?

 

Det jag beställt därifrån har bestått av en karborreplattan för montage på stridsvästen och ett fodral till vårdkitet. Men kvalitén på den sistnämnda var väl inte jätte hög, så den byttes ut ganska snabbt.

 

// 5020 Weiström

Link to comment
Share on other sites

Beställde ett märke på prov i onsdags och det damp ner i brevlådan i fredags, så han verkar ha fått ordning på leveranstiderna av lagerhållet mtrl i alla fall.

Kan också konstatera att det har kommit in en del nya grejer, så han verkar vara på banan igen.

Link to comment
Share on other sites

Tjoho - idag fick jag en trevlig julklapp - min beställning från den 2/10 damp ner i brevlådan :rolleyes:

...men jag fick axelklaffshylsor med fänriks grad fastän jag beställde löjtnants grad så det får bli en reklamation och vänta två månader till ;-)

Fick rätt grad i brevlådan i går (7/1) så nu är jag glad igen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu har nametag.se lyft sig rejält i mina ögon.

 

La en beställning i lördags, och i fick störsts delen av grejorna idag (måndag). Det var några grejor som var restade, så vi får se när de dymper ner i lådan.

Men som sagt, leveranstiden var det ju inget fel på :)

Link to comment
Share on other sites

Jag håller absolut med 5020 Weiström. Jag beställde i förra veckan och fick leverans i måndags så mindre än 6 arbetsdagar får man klassa som G. Beställde samtidigt fr Terräng och dom fick jag på 3 dagar så dom får VG!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jag betalade med visa när jag beställde, kanske lite våghalsigt, men så visste jag inte om att det var något problem med långa leveranstider vid beställningen. Beställde alltså när nametag.se var väldigt nystartad.

 

Vilket betalalternativ använde ni? @5020 Weiström & @709

 

/RiP

 

Edit: mer information.. ;)

Edited by RiP
Link to comment
Share on other sites

 

Jag fick mina märken snabbt. Men jag har inte betalt än och inte fått svar på begäran om bankgiro/kontonummer så jag kan göra rätt för mig!img-0750.JPG?width=150

Då är vi två.

Har också mailat ang BG/PG, men har inte heller fått nåt svar :/

Jag la in en beställning den 12. Mars. Beställde då olivgrön paracord lina och 10 namnband. Valde också att betala som ni. Men har inte heller gått något bankgiro/postgiro/kontonummer.

Har mailat och ringt till honom men han har inte svarat.

 

Har fått linan för typ 2 veckor sedan. Är nu inne på tredje veckan på namnbanden. Har jag tur kan de ju komma nästa vecka.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Beställde namnband till mig och min kollega i början av November förra året, har fortfarande inte sett röken av de där namnbanden. Sen att det är helt omöjligt att komma i kontakt med den/de som driver företaget för att fråga hur det går gör ju inte saken bättre.... Jag har helt gett upp och ser det som 600kr i sjön, visst det var med kort och man skulle kunna anmäla det. Men det kommer vara ord mot ord i slutändan.

 

Mina två korvören i frågan.

Link to comment
Share on other sites

Inte för att vara sån, men om han får många beställningar med PG/BG som betalningssätt i ett svep så kanske han skärper sig. Annars kommer han att stå där med ett tomt lager och inga pengar på kontot...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...