Guest J-Star Posted May 5, 2003 Report Share Posted May 5, 2003 4 mot 1... inte bra odds. Strongt gjort, om än våghalsigt. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,301109,00.html /Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted May 5, 2003 Report Share Posted May 5, 2003 Sjövild, bokstavligt talat! Men allvarligt tyckte jag det som sagt var, var mycket strongt. Rätt in utan att tveka. Synd att så mycket skit händer att folk inte vågar ge sej in... Undrar om grabbarna fick sej en rejäl överraskning? Personligen hoppas jag på brutna revben får jag väl erkänna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted May 5, 2003 Report Share Posted May 5, 2003 Vilken hjälte! Tänk om fler kunde vara som honom, en riktigt förebild Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted May 5, 2003 Report Share Posted May 5, 2003 Jag instämmer! Fler personer som honom vill vi ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted May 5, 2003 Report Share Posted May 5, 2003 En hjälte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 5, 2003 Report Share Posted May 5, 2003 Jag tycker det är tragiskt att sådana människor behövs... Hur svårt är det att skilja på mitt och dit??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted May 6, 2003 Report Share Posted May 6, 2003 Där fick snorungarna! De blev nog ganska häpna! Men det var ju det där med att man själv kan bli dömd för misshandel om man köttar tillbaks för mkt.. Men det har ju redan diskuterats i annan tråd om jag ej minns fel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnes Posted May 6, 2003 Report Share Posted May 6, 2003 Måste faktiskt passa på o skryta om min far! *stolt* Han var på väg hem från ett styrelsemöte en kväll på stan när han såg ett av stadens "kända" alkolister stå o sparka på en av farsans kolegor. Pappa är inte den som bara står o ser på så han o flyger på killen o lyckas hålla nere honom tills polisen kommer til platsen. Killen han brottade ner försökte stämma pappa för misshandel o en massa sånt tjafs men som tur var tyckte rätten att pappa handlat rätt! B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellum Posted May 6, 2003 Report Share Posted May 6, 2003 Ah, Civilkurage! En på tok för ovanlig egenskap nu för tiden. Satt på pendeln härom helgen när två osnutna tonåringar fick för sig att klottra. Tågpersonalen upptäckde det dock. De små liven till klottrare var däremot så osmidiga så att dom, i väntan på väktare och polis lyckats göra sig skyldiga till olaga hot också. Hur många i den halvfulla vagnen tror ni vågade vittna??? Ingen såklart (Förutom en viss Forums-korpral vid namn B.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uttern Posted May 6, 2003 Report Share Posted May 6, 2003 Ah, Civilkurage!En på tok för ovanlig egenskap nu för tiden. Satt på pendeln härom helgen när två osnutna tonåringar fick för sig att klottra. Tågpersonalen upptäckde det dock. De små liven till klottrare var däremot så osmidiga så att dom, i väntan på väktare och polis lyckats göra sig skyldiga till olaga hot också. Hur många i den halvfulla vagnen tror ni vågade vittna??? Ingen såklart (Förutom en viss Forums-korpral vid namn B.) Då ska du ha en stor eloge för det Kan inte låta bli att undra var de små ligisterna kommer från ? Uttern Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 Undrar vart civilkuraget har tagit vägen ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted May 7, 2003 Report Share Posted May 7, 2003 till honom!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.