FMV Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 Nån som vet vilka som ansvarar för att sätta upp/bemanna FS26? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beaver_sthlm Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 LG har jag för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Findel Posted August 24, 2012 Report Share Posted August 24, 2012 Först hörde jag K3, sen LG, sen delning mellan K3 och LG, någon med mer info? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master H Posted August 25, 2012 Report Share Posted August 25, 2012 Då jag i maj gjorde tester för 7 manöverbataljon lätt på LG (http://www.forsvarsmakten.se/livgardet/Insatsforband/7-Manoverbataljon-Latt/) fick vi veta att förbandet var planerat att bemanna FS26. Som bekant är 7 bat uppdelat mellan K3 och LG - möjlig förklaring till de omstridiga ryktena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Findel Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Så är det säkert, så än mer intressant ur mitt perpektiv, någon som vet vem som har ansvar för att skicka skyttet? K3 eller LG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Det kommer i princip inte att finnas något skytte fr.o.m. nästa sommar. Och det lilla som finns kommer att bemannas av annan nation. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Så är det säkert, så än mer intressant ur mitt perpektiv, någon som vet vem som har ansvar för att skicka skyttet? K3 eller LG? LG är ansvariga för FS26. "Skyttet" finns inte längre. Är enbart V&E-pluton på PL. QL Består vad jag har för mig av OMS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts