HusMuseN Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Hej, fick idag sms om att jag blivit antagen till GMU med början den 20e augusti. Nu kommer då problemet, jag har tandställning och skulle enligt tandläkaren vara av med den i juni, men det blev försenat och jag måste nu ha den till minst september. Funkar det att ta ledigt runt 40 min för att gå till tandläkaren? Kanske runt så där en gång varannan vecka. Jag har blivit antagen på Marinbasen och kan gå till tandläkaren därifrån. Ska jag tacka ja eller nej, någon som har erfarenheter av detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
REALIN Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Ring och fråga där du gör GMU.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
employed Posted July 13, 2012 Report Share Posted July 13, 2012 Tand- och Sjukvårdsbesök är tillåtet Det är bara säga att du ska dit. I värsta fall visa remis eller be dina befäl ringa och kolla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HusMuseN Posted July 13, 2012 Author Report Share Posted July 13, 2012 Tack för svaren Frågade min far som är Yoff och enligt honom skulle det vara bra att boka in tider på fredagseftermiddagarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts