nsky_517 Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 (edited) En film från Flygvapnet. Edited June 17, 2012 by nsky_517 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imint Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Aaah. det var bättre förr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu. Kil Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Den filmen får mig att tänka på när jag var på scoutläger i djupaste Småland i början på 90-talet. Flygvapnet har samtidigt en fältövning inte lång från där vi var och hade spärrat av en massa så vi fick gå skitlångt för att bada. Tre utav fem lägerdagar var det även jakt(?) uppe och övade luftstrid så nära så att vi kunde se dem. Det var ju viktigare än allt annat för en lite grabb på 9-10 år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reservingenjör Posted November 8, 2012 Report Share Posted November 8, 2012 Ahhh... skandal att vägbassystemet inte finns kvar. Jag är uppvuxen på F7 och minns hur man ibland möttes av en 37:a när man var ute och cyklade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
32LvTropp Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Man får ju en liten nostalgitår i ögat, och så minns man den usla filmmusiken från den tiden och inser att vissa saker har blivit bättre. Men tänk vilken höjdarrulle det kunde blivit med modern klippning och musik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts