Jump to content

Missionsring


Guest Mazon

Recommended Posts

Guest Mazon

Hej!

 

Har lyckats supa sönder min 6:a, fast det passade ändå ganska bra då jag tänkt köpa en 8a i vilket fall. Enda stället jag hittat som säljer i Sverige är missionsringar och för länge sedan någon som importerade från mellanöstern, fast han hittar jag inte mer så det kanske är nedlagt. Finns det verkligen bara ett ställe att köpa ifrån? Finns det fler som någon defakto har handlat ifrån? Sökte här på forumet med de trådarna var censurerade.

Link to comment
Share on other sites

Guest Mazon

Ja, det är jag fullt medveten om, skulle säkert kunna gå in till en guldsmed och costum tillverka en av kryptonit också. Ringen kostar trots allt runt 7k så det jag egentligen ville veta var om någon beställt en ring från någon annan sida, finns antagligen en massa internationella sådana som en klåpare som jag inte känner till.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Guest24/7

Det borde ju finnas ett helt gäng med gamla ringar runt om i Sverige som ligger och skräpar hemma hos alla yxor.

Någon borde starta en tråd här eller på något annat bra ställe där man kan sälja dessa.

Jag vet med mig själv att jag har tappat bort och tagit sönder ett par stycken samt att jag idag har hittat igen de jag trodde var borta vilket gör att jag har ett antal som ligger, och jag misstänker att jag absolut inte är ensam om detta fenomen...

Eller det kanske är så att man helst köper en ny ring om man tappat bort sin gamla (eller ej hade möjlighet att köpa en när man varit ute?)...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...