GRK-apan Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Vad heter den där låten med Göran Persson? Eller det ska åtminstone föreställa honom. Hörde den på P3 för ett tag sen. Nåt i stil med "I'm a Hoochie Coochie Man". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ize-Q Posted May 4, 2003 Report Share Posted May 4, 2003 verkar som om ingen på forumet vill smutskasta vår ledare i tider av oro :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Löken Posted May 5, 2003 Report Share Posted May 5, 2003 verkar som om ingen på forumet vill smutskasta vår ledare i tider av oro :P Jo jag för Göran är den som vanstyr vårat land. Det är han och resten på vänsterfalangen som förstör och förstör för oss bra medborgare. Knarkare och annat patrask ska man skänka pengar till men en båt ner till persiska viken kan man inte skicka. Inte en enda lycklig svensk fick vara med och kriga bort Saddam! Vi lever i fel land och när jag pluggat klart ska jag flytta till det älskade landet "over there". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted May 5, 2003 Report Share Posted May 5, 2003 verkar som om ingen på forumet vill smutskasta vår ledare i tider av oro :P Jo jag för Göran är den som vanstyr vårat land. Det är han och resten på vänsterfalangen som förstör och förstör för oss bra medborgare. Knarkare och annat patrask ska man skänka pengar till men en båt ner till persiska viken kan man inte skicka. Inte en enda lycklig svensk fick vara med och kriga bort Saddam! Vi lever i fel land och när jag pluggat klart ska jag flytta till det älskade landet "over there". Tack. Då har du gjort det nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.