viktorlarsson Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Hej. Jag hittade en tråd om detta för ett tag sen men är nu borta? Därför tänkte jag höra om det är några mer än jag ska ska till K3Karlsborg den 2/5? Det vore kul att höra vilka man ska hänga med i 3 månader:) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Källberg Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Har en polare från Örebro som ska rycka in på din pluton, kan dock inte prata för honom här.. Men jag önskar dig lyckat till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktorlarsson Posted March 27, 2012 Author Report Share Posted March 27, 2012 Har en polare från Örebro som ska rycka in på din pluton, kan dock inte prata fÖr honom här.. Men jag Önskar dig lyckat till! Härligt! Jag åker nog den vägen till Karlsborg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vistrand Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Tja! Jag kommer rycka in då. när är du född? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swagger Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Mig hittar ni nog också på plats om inget väldigt otippat inträffar! Bara en månad kvar nu, ska bli kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktorlarsson Posted March 31, 2012 Author Report Share Posted March 31, 2012 Mig hittar ni nog också på plats om inget väldigt otippat inträffar! Bara en månad kvar nu, ska bli kul! Exakt. Ska bli riktigt kul man börjar bli nervös nu:) Vad sökte du som och får man fråga vad du hade på mönstringen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktorlarsson Posted March 31, 2012 Author Report Share Posted March 31, 2012 Tja! Jag kommer rycka in då. när är du född? Jag är född -91, så jag fyller 21 i år. När är du själv född? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vistrand Posted April 1, 2012 Report Share Posted April 1, 2012 okej! Är född 92. Tränar du hårt nu eller? ;) vad har du sökt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viktorlarsson Posted April 4, 2012 Author Report Share Posted April 4, 2012 okej! Är född 92. Tränar du hårt nu eller? ;) vad har du sökt? Har börjat springa lite men tränar för lite tycker jag själv:) Sökte jägarsoldat och jägarsoldar gruppledare eller vad det kallas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Hej, Jag heter Lukas, ska också göra GMU på K3 den perioden och undrar om någon ska köra bil från området runt Lund/Malmö den andra maj. Med tanke på miljön och att det tar ca sex timmar med tåg från Lund. Svara i tråden eller skriv till mig! Mvh Lukas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Machine Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Hej, Jag ska åka bil från Malmö/Lundtrakten och du får gärna haka på! Vill inte posta mail/mobilnr här och kan inte gå in på din profil och posta, kan du skicka personliga meddelanden? Mvh, Hannes Hej, Jag heter Lukas, ska också göra GMU på K3 den perioden och undrar om någon ska köra bil från området runt Lund/Malmö den andra maj. Med tanke på miljön och att det tar ca sex timmar med tåg från Lund. Svara i tråden eller skriv till mig! Mvh Lukas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Nej jag kan inte skriva heller men jag har en skräp mejl [email protected] skriv till mig där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts