Jump to content

Hur byter jag nick name, namn, användarnamn?


IB5

Recommended Posts

Mina damer och herrar,

 

Många har stört sig på mitt namn KJ-PRSK, så även jag själv. Anledningen till att jag tog det var att jag var inne här och såg en tråd om olika jägartjänster där jag såg att ingen som hade tjänstgjort på KJ hade svarat för hur det var på KJ. Så det tänkte jag att jag skulle göra, det var första gången jag var inne på detta forum och jag tänkte att det nog blir sista, ville bara tillföra lite i tråden angående tjänstgöring på KJ. Men jag tänkte att OM jag nu skulle komma tillbaka så skulle jag ta ett namn som jag skulle komma ihåg i den här miljön, därav KJ-PRSK. Men jag upptäckte snart att det var ett ganska kul och intressant forum att hänga på och besöken blev fler och fler. Upptäckte andra gången jag loggade in att det var e-postadressen man loggade in med så att namnet spelade ingen roll i inloggningen och därför var det knappast nödvändigt med ett namn man måste komma ihåg.

 

Därför undrar jag nu om det på något sätt går att ändra sitt namn här? Så slipper jag ha ett namn i versaler som är så "uppenbart" :)

 

Hade varit smidigt om det gick att ändra så man fortfarande kan bevaka sitt "content" och slipper börja om på ny kula.

 

Tack på förhand!

Link to comment
Share on other sites

Har lite samma problem, "Källberg HVU" valde jag när jag var färsk hemvärnsungdom. Det var coolt då, nu när man är på väg ut ur verksamheten så är det inte lika upphetsande. Endast Källberg hade nog vart ett smartare val, men det är lätt att vara efterklok!

Link to comment
Share on other sites

Enklast:

1. Man kontrollerar att önskat nick inte innehavs av någon annan eller att det är för likt någon annans.

2. Man PM:ar Henke, Isgubbe, Dobberman eller mig önskat nick.

3. Man bjuder Henke på öl.

Link to comment
Share on other sites

  • Forumsledning

För någon vecka sedan tillfogade jag under §18 i reglerna

 

§ 18. Det är förbjudet att ljuga om sin identitet och tjänstgöring, däremot är det tillåtet att vara anonym. Profilen är en viktig del för att få respekt och förtroende. Vi på forumet ser helst gärna att ni fyller i så mycket som möjligt då detta ger ökad trovärdighet för dina inlägg.

Det är även förbjudet att skapa fler än en användare utan särskilt tillstånd. Kontakta oss för ev. byte av synligt användarnamn/nick.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...
  • 2 weeks later...
  • henke changed the title to Hur byter jag nick name, namn, användarnamn?


×
×
  • Create New...