nilsson Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Vill bara meddela att jag tycker att den nya designen på forumet är mycket fin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted May 2, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 2, 2003 Kul! Lite knappar kvar att fixa...en annan dag.. Lite nya Smileys oxåå...och Navy/basker killarna är fixade tror jag :basker: Det är mer enhetligt nu och allt går i PALM Pilot stilen. /Henke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 phew! Trodde att det var ngt som hade ändrat sig men eftersom mitt färgseende inte är det bästa så var jag ändåså inte riktigt säker... men nu vet jag... Ja just det ja...snyggt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibie Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Det är kanon! Schysst med lite nya smileys! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 2, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 2, 2003 hmmmmm ...jag är osäker.. faktiskt ... kanske för vänja mig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Skärpning nu henke det börjar se ut som en lowrider bil detta forum nu alltså bara fult och plottrigt. *The mistaken som säger vad han tycker* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted May 2, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 2, 2003 En low-ridah? >Ha ha då måste det ju till plysch, krom och motivlack. Nu är det ju jättefå färger... Ta det lugnt Kimster, det kommer säkert en ny design om nån månad, när jag blivit influerad av nått ballt. Men modet just nu (Vår 2003) är ju mycket cremé, beige, grönt, brunt i svaga toner. Vi måste ju hänga med... även om vi är skogsmullar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Håll händerna borta från plysch, chrom och motivlack på det här forumet ;) och det viktigaste av allt INGET och jag upprepar INGET 70 tals stuk för då sticker jag direkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 ja, färgerna känns märkliga..Men sen är jag rätt så konservativ av mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daan Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Jag tycker att den nya färgsättningen på forumet är jättesnyggt. Dessutom är det bara bra att forumet och SoldF.com liknar varandra i utseende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Snyggt, men måste erkännas att jag satte snusen i halsen när jag loggade in tidigare idag Efter en snabb tillvänjning är dock allt perfekt igen och beroendet gjorde sej nyss påmint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShadowStalker Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Kan du inte ha lite M/90 kammo runt om? Inte just där meddelandet är utan runt om, så det blir lite hemtrevligt=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Ja nu så börjar jag vänja mej men dom förgyllda knapparna är väl ändå lite overkill eller?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted May 2, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 2, 2003 Det förgyllda heter Aqua Buttons, är en stil från Macinstosh. Provade just att ha M90 som bakgrund, men det blev inte bra. Det finsn text spm står direkt på bakgrunden och det gick knappt att läsa. Kanske kan fixa en annan typ av knappar...iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShadowStalker Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Okej... kom på att tänka på det några minuter efter, att texten syns ju inte så bra på M/90=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted May 2, 2003 Report Share Posted May 2, 2003 Mja....jag vet inte jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsky_517 Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 riktigt snyggt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protiwa Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 Jag tycket att det är lite Windows XP inspirerat... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibie Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 Jag tycket att det är lite Windows XP inspirerat... ;) Det är väl inte fel! XP är ju kalas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted May 3, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 3, 2003 Nya knappar!! Gillar ni dessa bättre än de glansiga Aqua-knapparna? /Henke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
softfeel Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 (edited) Nya knappar!!Gillar ni dessa bättre än de glansiga Aqua-knapparna? /Henke Jaaaaa! De syns tydligare. Edited May 3, 2003 by softfeel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted May 3, 2003 Forumsledning Report Share Posted May 3, 2003 öhmmm .. hmm asså... hmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protiwa Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 Jag tycket att det är lite Windows XP inspirerat... ;) Det är väl inte fel! XP är ju kalas! Ja, helt klart bästa plattformen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mace Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 (edited) Det ser kanon ut, gillar dom nya knapparna. Håller med en föregående talare, 70-tal då omgrupperar jag... Tycker att Kimster verkar tvekande, är du bakåtsträvare eller vadå? Du kör säkert på vänster sida av vägen också Edited May 3, 2003 by mace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 Om jag klickar på "Uppdatera" i min Browser så kommer dom nya knapparna fram men om jag varit inne i ett forum och läst och klickar på "Markera detta forum som läst" så kommer dom gamla knapparna. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LimpFish Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 skitsnygg design jue!! tycker dom där aqua-knapparna lät läckra... hann dock aldrig se dem.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 öhmmm .. hmm asså... hmm Får nog hålla med kimster.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 (edited) Tror jag tyckte bättre om de gamla gröna knapparna som fortfarande är till exempelvis Quote, ICQ och liknande. Tycker det är bra nu, färgerna på varje inlägg och citaten samt sökresultat är bra nu, mycket lättare att läsa och hela forumet är mer överskådligt än på en del andra ställen. Edited May 3, 2003 by 106 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 If it aint broken, don't fix it. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted May 3, 2003 Report Share Posted May 3, 2003 De här nya knapparna var nog inte så bra. Hellre de förra. (Om detta är version 1.2 så avser jag 1.1). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts