hvsjv Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Nu kanske jag låter lite som en ryggsäcksnörd, men undra om någon vet var man kan köpa en Sacci Jägare 90 någonstans? eller fjs 70, fjs orginal eller LK 100? tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
whamou Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Utan att ens ha försökt anstränga mig i att söka på nätet är mitt tips gällandes Saccis ryggsäckar att ringa till Recon i uppsala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvsjv Posted February 11, 2012 Author Report Share Posted February 11, 2012 Utan att ens ha försökt anstränga mig i att söka på nätet är mitt tips gällandes Saccis ryggsäckar att ringa till Recon i uppsala. tack för svaret, ska prova på måndag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 J-90:n hittar du genom att bevaka dom där två stora handelsplatserna som vi inte nämner vid namn här... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts