Stefan F Posted September 6, 2011 Report Share Posted September 6, 2011 Vet inte om den finns här någonstans sedan tidigare, men väl värd att repetera om så är fallet: Ugliest tattoos. The Gallery of Regrets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsky_517 Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 Jag kan inte säga att de tattueringarna på sidan som är väl gjorda, är fula. Men när dessa "köks tattueringar" kommer är det bara så hemskt att se hur människor vågar tattuera sig i köket hos någon tjomme som uppenbarligen inte varken har någon konstnärlig ådra eller någon som helst känsla. huga huga! Link to comment Share on other sites More sharing options...
903Lew Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 WINNING! Bakgrund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teknikern Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Jag såg en "jättehäftig" kille förra veckan i kiosken som såg ut som en parodi på en US Navysoldat med alla "häftiga" attribut och han hade "smyckat" sin ena överarm med 2001-9/11 och det såg ut att vara gjort med en högaffel eller grep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted September 25, 2011 Author Report Share Posted September 25, 2011 Mer av samma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerle Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 WINNING! Jag minns när Terminal Lance först kom ut med den tatueringen, mycket populär på jobbet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.