Bravo X-Ray Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yp6cB7BGj48&feature=player_embedded Förbannat snyggt gjord, om inte annat!(Ja, jag vet att den är redigerad i efterhand med musiken ditlagd...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speculatores Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yp6cB7BGj48&feature=player_embedded Förbannat snyggt gjord, om inte annat! (Ja, jag vet att den är redigerad i efterhand med musiken ditlagd...) Snygg uppvisning undra, men frågan är om de är allt de kan förutom då att träffa öar på fel sida gränsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LV426 Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Men vad f... Jag har ju alltid sagt att vi har för lite GRG i Högvaktsavlösningarna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrotcharliegrg Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 "We,the peace loving people of North Korea..." FML, se och lär inför Försvarsmaktsdagarna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo X-Ray Posted August 24, 2011 Author Report Share Posted August 24, 2011 (edited) Jag måste även påpeka att 01:45, till höger ur vår vinkel, är motbeviset mot min uppfattning att det inte finns några söta asiatiska tjejer! Synd bara att de bor i Nordkorea! Edited August 24, 2011 by Bravo X-Ray Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
519 CB Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Jag måste även påpeka att 01:45, till höger ur vår vinkel, är motbeviset mot min uppfattning att det inte finns några söta asiatiska tjejer! Synd bara att de bor i Nordkorea! Jag tänkte samma tanke... Men faen vad sorgligt att de inte kan få ordning på sitt jordbruk när de kan hålla den typen av uppvisning... Folket svälter och så gör man storslagna uppvisningar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts