Jump to content

Graverad fickplunta i Sthlm?


AdamAdam

Recommended Posts

Jag skulle vilja köpa mig en fickplunta med personlig gravyr (jag har bestämt mig för att jag förtjänat en klapp på axeln). Det finns många försäljare på nätet, men jag skulle hellre besöka en butik. Finns det något ställe i Stockholm som säljer eleganta fickpluntor? (jag är lite osäker på vad man ska leta efter, renodlade plunt-bodar är rätt sällsynta...).

 

Tacksam för all hjälp!

Link to comment
Share on other sites

Att köpa plunta bruakr oftast inte vara något problem. Välsorterade tobakshandlar brukar ha dem, en bredvid teknikmagasinet på Klarabergsvägen som säljer zippos har det i vilket fall. Annars har jag köpt en hederlig sak i rostfritt från Fantasia på kungsgatan (kan du köpa ett svärd samtidigt).

 

Personligen rekommenderar jag gravören som håller till långt upp på Drottninggatan (tror det är ett kvarter norr om biograf Skandia). Facila priser, gör det själv, kan stå till råd om vad som blir snyggast, håller leveransdatum, har drivit verksamheten länge och jag har ännu (efter 6 inlämnade produkter) inte blivit missnöjd.

Link to comment
Share on other sites

Han kan frihanda bilder beroende på mtrl (med motsvarande prisnivå), oklart hur situationen ser ut med bilder på maskin. Om det är någon i stan som kan borde det vara han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...