Forumsledning henke Posted July 27, 2011 Forumsledning Report Share Posted July 27, 2011 Idag är det återigen dags att gratulera, 14 år sedan första versionen laddades upp. Killarna och tjejerna som nu söker GMU var alltså 4 år när sidan lanserades, trots det är många av de som tidigt var med och hjälpte till i högsta grad aktiva inom Försvarsmakten eller i organisationer knutna till Försvarsmakten. GRATTIS! Den årliga bilden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Nästan byxmyndi... moppe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Källberg Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Inte för att vara sån.. men De som söker GMU nu är inte födda 93, då de nu ska börja sitt sista år i gymnasiet. De som nu söker GMU, är födda 92 och var då 5 år när Soldf lanserades på internet. I och med att man ska ha klarat att alla kärnämnen i gymnasiet så måste man i princip vara 19 (eller på väg att fylla) för att söka GMU. / Källberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Grattis SoldF.com! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 GRATTIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Inte för att vara sån.. men De som söker GMU nu är inte födda 93, då de nu ska börja sitt sista år i gymnasiet. De som nu söker GMU, är födda 92 och var då 5 år när Soldf lanserades på internet. I och med att man ska ha klarat att alla kärnämnen i gymnasiet så måste man i princip vara 19 (eller på väg att fylla) för att söka GMU. / Källberg Precis, och det är lika viktigt för en femåring att han är fem och ett halvt och inte fem. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Grattis, men mest till oss som tittar in emellanåt, för det är ju vi som är forumet och som lär oss något! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Minns första dagen jag höll i en AK5, när dagen var slut var jag precis som så många veckor innan (och många veckor till skulle det bli) trött och komig när jag kom in på soldathemmet i skövde och satte mig vid min dator. Då hela dagen spenderats med AK5 så blev det som så att jag sökte på just det. (detta var innan google och jag vill minnas att jag använde evreka på den tiden.. oj vad gammal jag känner mig) Och detta blev mitt första besök på soldf.com Det skulle väl dröja något år eller två innan jag hittade forumet dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobberman Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 NU snappar media upp resan C-Soldf gjorde för att fira. Skrämmande så tafatta de är ändå. Ni trodde vi skämtade om svarta Hkp?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 Vad ska vi hitta på nu när siten blir byxmyndig då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted March 31, 2012 Forumsledning Report Share Posted March 31, 2012 Nu tillåter vi naket ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted March 31, 2012 Report Share Posted March 31, 2012 Så... ni kommer tillåta Amf:are att regga sig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts