lightwave Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Hej! Förr, när det hette Pliktverket så kunde man ganska lätt komma åt intressant fakta/statistik från alla de som testats under året. Nu med nytt namn, och framförallt, ny hemsida kan jag inte hitta någon sådan statistik. Någon som vet om det fortfarande går att hitta, eller om det borta med vinden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
REALIN Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 http://www.forsvarsmakten.se/Jobba/Bli-soldatsjoman/Aktuell-information-om-GMU/Antagna-till-GMU/ Det ända jag hittade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lightwave Posted June 29, 2011 Author Report Share Posted June 29, 2011 Hmm, okej. Det är ute efter är hur många procent som fick ett visst värde på testerna. Alltså typ "50% fick 6 på isokai" typ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mästockamannen Posted June 30, 2011 Report Share Posted June 30, 2011 Jag tycker att FM i allmänhet har blivit betydligt sämre på att delge statistik. Finner detta väldigt trist, för vem gillar inte att grotta ner sig i diverse statistiska resultat en vardagskväll? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts