Jump to content

ArmA 2: Free

Inkompetent

Recommended Posts

Hallojsan, alla datorspelande MÖPar m.fl!

Bohemia Interactive har idag tilkännagivit en ny del i ArmA2-serien, vilken ska släppas nu under Juni månad.

För releasetråden på det officiella forumet, se här: http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=120497

Kortfattat är det ArmA2 (tredje delen i Operation Flashpoint-serien) som levereras helt gratis, men utan singleplayerkampanj, utan stöd för modifikationer, och med begränsad upplösning på texturer. Däremot så levereras speled med uppdragseditorn, och ska vara fullt kompatibelt med ArmA2-content, inklusive full mutliplayerkompatibilitet (notera att det inte betyder att det är kompatibelt med Operation Arrowhead. Bara med ArmA 2).

Utmärkt alternativ för er som kanske inte spelar så mycket att ni tycker det är värt att lägga ut slantar på.

• 11 months later...
  • 1 month later...

Project Reality var jag alltid ett riktigt stort fan av, till BF2. Man arbetar fortfarande på den sedan åratal.

Dom tog ju ett litet tag på sig för ARMA2 - Modifikationen, med till synes få ('i dont blame them', iofs) förändringar än så länge. Vad tycker du om modden, vad är nytt och så vidare? On topic vill jag förvarna att man inte kan lira det med Arma Free, vad jag vet i alla fall. Det gäller för DayZ, i alla fall, och mods är ju mods.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...