Guest Leonel Marjavaara/STO-CPH Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Hej! Jag jobbar med ett nytt TV-program som kommer att sändas på svensk TV i vinter. Jag kan inte gå in på allt för mycket detaljer, men det rör sig om två kända programledare. De skulle gärna träffa en svensk utlandssoldat som hemvänder under perioden maj-juli. Dvs träffa honom/henne på någon tågstation och kanske följa med honom hem en stund. Extra kul vore det ju så klart om h*n har något speciellt att se fram emot, kanske fått ett barn under utlandsvistelsen eller något liknande. Vet ni någon som skulle passa får ni väldigt gärna höra av er till leonel.marjavaara(at)sto-cph.com Med vänlig hälsning Leonel Marjavaara TV-produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
landcruiser Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Nej tack.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skalman Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Hm... http://www.sto-cph.se/stockholm-k%C3%B6penhamn Kan det vara Filip och Fredrik det rör sig om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RU01 Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Foliehatt PÅ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampros Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 För vad det är värt tycker jag det låter seriöst. Varför skulle någon luras om något sådant här, en programidé om en hemvändande soldat? /lampros, som ej tjänstgör i FM vare sig hemma eller borta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Hej! Jag jobbar med ett nytt TV-program som kommer att sändas på svensk TV i vinter. Jag kan inte gå in på allt för mycket detaljer, men det rör sig om två kända programledare. De skulle gärna träffa en svensk utlandssoldat som hemvänder under perioden maj-juli. Dvs träffa honom/henne på någon tågstation och kanske följa med honom hem en stund. Extra kul vore det ju så klart om h*n har något speciellt att se fram emot, kanske fått ett barn under utlandsvistelsen eller något liknande. Vet ni någon som skulle passa får ni väldigt gärna höra av er till leonel.marjavaara(at)sto-cph.com Med vänlig hälsning Leonel Marjavaara TV-produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn Hej Leonel. Jag tycker du ska vända dig till PAO (Public Affairs Officer) vid den nuvarande styrkan i Afghanistan, som vänder hem i maj/juni. Du kan antingen försöka nå fram med ett meddelande via Högkvarteret i Försvarsmakten eller maila på den kontaktadress som finns på FS20 blogg: info (at) fs20.se Lycka till. Och du, våra veteraner förtjänar både omtanke och respekt. /Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LeonelMarjavaara (STO-CPH) Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 Hej! Jag jobbar med ett nytt TV-program som kommer att sändas på svensk TV i vinter. Jag kan inte gå in på allt för mycket detaljer, men det rör sig om två kända programledare. De skulle gärna träffa en svensk utlandssoldat som hemvänder under perioden maj-juli. Dvs träffa honom/henne på någon tågstation och kanske följa med honom hem en stund. Extra kul vore det ju så klart om h*n har något speciellt att se fram emot, kanske fått ett barn under utlandsvistelsen eller något liknande. Vet ni någon som skulle passa får ni väldigt gärna höra av er till leonel.marjavaara(at)sto-cph.com Med vänlig hälsning Leonel Marjavaara TV-produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn Hej Leonel. Jag tycker du ska vända dig till PAO (Public Affairs Officer) vid den nuvarande styrkan i Afghanistan, som vänder hem i maj/juni. Du kan antingen försöka nå fram med ett meddelande via Högkvarteret i Försvarsmakten eller maila på den kontaktadress som finns på FS20 blogg: info (at) fs20.se Lycka till. Och du, våra veteraner förtjänar både omtanke och respekt. /Anders Tack för svaret. Jag hade faktiskt redan mejlat dem men tänkte testa här också för säkerhets skull. Hade ingen större lycka med PAO-mannen i Mazar-i-Sharif, ingen var intresserad enligt honom. Inget att göra, programmet faller inte för det, hade bara varit en rolig bonuskrydda. Självklart förtjänar veteranerna både omtanke och respekt! MVH Leo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts