Ericsson Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Någon som har testat Traser H3 P6500 Type 6 och kan ge ett utlåtande om den? Alternativt har tips om andra motsvarande klockor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J1mmy Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Enkel, tydlig och vacker att se på. Plus för att den är självlysande, vilket gör att man snabbt kan avläsa tiden i totalt mörker utan att förblindas av ett starkt sken eller för den delen röja sig själv. Nackdelen är väl att den inte är mer än just en klocka. Tyvärr sprack glaset på min klocka efter en månads användning. Samma sak hände med en kollegas klocka. Det visade sig vara ett vanligt fabrikationsfel som tack och lov omfattades av garantin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ericsson Posted May 9, 2011 Author Report Share Posted May 9, 2011 Enkel, tydlig och vacker att se på. Plus för att den är självlysande, vilket gör att man snabbt kan avläsa tiden i totalt mörker utan att förblindas av ett starkt sken eller för den delen röja sig själv. Nackdelen är väl att den inte är mer än just en klocka. Tyvärr sprack glaset på min klocka efter en månads användning. Samma sak hände med en kollegas klocka. Det visade sig vara ett vanligt fabrikationsfel som tack och lov omfattades av garantin. Oroväckande att glaset spricker klart, men bra att det fixas. Är ute efter just en enkel klocka, och din beskrivning stämmer bra på det jag söker. Hur är det med andra prisvärda alternativ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 ---- > http://forum.soldf.com/index.php?/topic/40549-klockor/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts