Guest Sokrates Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 Jag muckade från 4e MP år 2008. Är det möjligt att beställa en kopia på erhållet betyg? Jag tycks ha förlagt mina betyg någonstans och kan inte hitta dem igen, vilket ställer till med problem då jag just söker jobb (hos annan arbetsgivare än försvarsmakten) där jag kan komma att behöva visa upp sådana betyg. Är tacksam över ett snabbt svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skalman Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 Jag muckade från 4e MP år 2008. Är det möjligt att beställa en kopia på erhållet betyg? Jag tycks ha förlagt mina betyg någonstans och kan inte hitta dem igen, vilket ställer till med problem då jag just söker jobb (hos annan arbetsgivare än försvarsmakten) där jag kan komma att behöva visa upp sådana betyg. Är tacksam över ett snabbt svar. Ska finnas hos gamla Pliktverket (nuvarande Rekryteringsmyndigheten). Ring och fråga: http://www.rekryteringsmyndigheten.se/installningar/press-och-kontakt/kontakt/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.