Alexandersson Posted July 14, 2002 Report Share Posted July 14, 2002 Hehe jag var ute med båten för ett tag sen till min stora besvikelse har man tagit bort typ alla skyddsområden.(Tillträde förbjudet för utlänningar som det brukade stå) Förr var det alltid fullt med röda områden på sjökortet men inte nu. Det är ju alltid trevligt med militär närvaro=) Har man tagit bort alla eller har man några kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted July 14, 2002 Report Share Posted July 14, 2002 En möjlig orsak kan vara att man tagit bort en stor del av de fasta KA-batterier lagts ned, och därför har behovet av närbelägna skyddsområden försvunnit eller minskat drastiskt. En vild gissning... Hälsningar, Foxtrot Lima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandersson Posted July 14, 2002 Author Report Share Posted July 14, 2002 Jojo det är klart att det spelar in. Vad jag undrade är om det finns några kvar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts