Källberg Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Hej soldf igår kväll så loggade jag in på steam, och såg att det var 75% nedsatt pris på Napoleon: Toal war. Jag köpte det, tankade ner det från steam. Men, det går inte att starta!? Det står bara: förbereder start av Napoleon: total war sen inget mer.... --------------------------------------- Min dator: Packard bell TM 85, laptop Windows 7 Home premium, 64-bit. intel core i5-450m processor 2,4ghz NVIDIA Geforce 320m 1gb Vram 4gb RAM 15,6" LED LCD -------------------------------------- något datorsnille som vet hur man kan få skiten att funka???!! redan gått igenom alla punkter på steam´s support, och inget funkar!!! extremt tacksam för svar och eventuell hjälp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speculatores Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Hej soldf igår kväll så loggade jag in på steam, och såg att det var 75% nedsatt pris på Napoleon: Toal war. Jag köpte det, tankade ner det från steam. Men, det går inte att starta!? Det står bara: förbereder start av Napoleon: total war sen inget mer.... --------------------------------------- Min dator: Packard bell TM 85, laptop Windows 7 Home premium, 64-bit. intel core i5-450m processor 2,4ghz NVIDIA Geforce 320m 1gb Vram 4gb RAM 15,6" LED LCD -------------------------------------- något datorsnille som vet hur man kan få skiten att funka???!! redan gått igenom alla punkter på steam´s support, och inget funkar!!! extremt tacksam för svar och eventuell hjälp.. vad har du för uppkoppling mot internet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Källberg Posted March 15, 2011 Author Report Share Posted March 15, 2011 Hej soldf igår kväll så loggade jag in på steam, och såg att det var 75% nedsatt pris på Napoleon: Toal war. Jag köpte det, tankade ner det från steam. Men, det går inte att starta!? Det står bara: förbereder start av Napoleon: total war sen inget mer.... --------------------------------------- Min dator: Packard bell TM 85, laptop Windows 7 Home premium, 64-bit. intel core i5-450m processor 2,4ghz NVIDIA Geforce 320m 1gb Vram 4gb RAM 15,6" LED LCD -------------------------------------- något datorsnille som vet hur man kan få skiten att funka???!! redan gått igenom alla punkter på steam´s support, och inget funkar!!! extremt tacksam för svar och eventuell hjälp.. vad har du för uppkoppling mot internet? vid tillfället jag skrev detta satt jag på Örebro stadsbiblotek, och där tankade jag ner filer i 2,7mb/s hemma är det betydligt sämre, endast 500kb/s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Undrar om det inte är Steam som harvar, jag ville köra Halflife2 för några veckor sedan, och se det sket sig eftersom Steams servrar inte svarade som de skulle, och att spela lokalt utan att autentiserat sig först är no-no i Steam-världen. Prova vid olika tider på dygnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.