hvsjv Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Hej jag såg i soldR MtrlP sidan 97 att nu finns de en LK 70 med avbärabälte för pulkdragning. vet ni om det finns att köpa LK 70 med detta bälte eller om de går sy på öglor på bätet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Fram med scannern bara! Här tror vi inget på hörsägen! Vilken utgåva har du läst i? (Vill också se...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeadHead Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Bekräftas! (var också tvungen att kolla i bokyllan, kan återkomma när jag kollat på min säck i källaren). Säkert att det inte är standardutrustning på alla LK70? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Säkert att det inte är standardutrustning på alla LK70? Det är det definitivt inte, tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 En stilla undran.... Varför vill man ha pulkan kopplad till ryggsäcken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvsjv Posted February 22, 2011 Author Report Share Posted February 22, 2011 Fram med scannern bara! Här tror vi inget på hörsägen! Vilken utgåva har du läst i? (Vill också se...) soldR MtrlP 2003, sednr 97 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 En stilla undran.... Varför vill man ha pulkan kopplad till ryggsäcken? För att slippa krångel med både sele och ryggsäck, de gånger man inte kan lägga ryggsäcken i pulkan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts