Dini Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Vad vill man få? Har läst julklappstråden men hitta inget som jag nappa på! Har precis köpt jacka, så det faller bort. Har köpt underställ. Vad är roligt att få och bra att ha inför militära t.ex? Tips? Gärna för kallt klimat alternativt utlandstjänst (ja, skiljer sig en del mellan dem, jag vet :P )! Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
903Lew Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Körkort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Born Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Inför ett kallt klimat är önskelistan kort och välspecad. Bidrag till resa till varmare klimat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Körkort. Det skulle kanske passa dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
903Lew Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Körkort. Det skulle kanske passa dig Dra åt pipsvängen! Jag skyller på er tjockisar i baksätet (samt 90/vinterkängans värdelöshet). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.