Guest morgan l Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Hej! Funderar på att ta anställning som soldat i det nya Försvarsmakten. Men vad kommer att hända med min nuvarande krigsplacering? Kommer jag att krigsplaceras i den nya tjänsten, eller kommer jag att behålla min nuvarande? mvh Morgan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dustoff Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Hej! Funderar på att ta anställning som soldat i det nya Försvarsmakten. Men vad kommer att hända med min nuvarande krigsplacering? Kommer jag att krigsplaceras i den nya tjänsten, eller kommer jag att behålla min nuvarande? mvh Morgan Du kommer med största sannolikhet att krigsplaceras i den befattning du är anställd i samt efter kontraktet slut , kommer ditt gamla förband vara kvar ? troligen fasas du ut efter kontraktet slut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morgan l Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Ingen som har fått jobb som soldat som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Mobiliseringsförvaret är borta, ditt gamla förband är säkerligen nerlagt. Du placeras i ditt nya förband. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Självfallet placeras man i sin nya anställning, det är ju själva vitsen med anställningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.