HoneyFresh Posted November 21, 2010 Report Share Posted November 21, 2010 Hittade på CV under KS14 ett guldhalsband med "förlovningsring" + smycke. Undrat hur jag skall få tag på den rättmätiga ägaren. Testar här. Smycket låg i en blå/vit plasthurts, översta lådan. Skicka PM eller skriv i tråden. Återfås mot beskrivning. Beskriv halsbandet, ringen (inskription) samt det extra smycket. Hälsningar/M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chassi Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 lägg ut det på flashback också, folkets forum om allt och inget. finns alltid någon som känner någon som var med någon annan som känner den som glömde ringen i kosovo. Allternativt så ploppar din tråd upp i Google om personen får för sig att söka efter den på google. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasN Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Jag sökte faktiskt själv efter KS14 på Google och han har tydligen redan startat en tråd: https://www.flashback.org/t1366009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odi et Amo Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Plutonchef lär väl veta vem som var förlovade/gifta? och i vart fall jag tycker att det är en anledning nog för att fm ska vidarebefodra en efterlysning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts