Guest Kalle Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Hej Jag söker dokumentation över Warner elbromsar, speciellt handboken M7787-400100. den finns inte på krigsarkivet, ej heller hos FMV. Troligen finns (fanns) den bara hos de förband som brukade den utrustningen - t ex arméns trupptransportkärror. M v h Kalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampros Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 "Försvarets bok- och blankettförråd" som låg någonstans i Uppland, kan man inte söka där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kalle Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 "Försvarets bok- och blankettförråd" som låg någonstans i Uppland, kan man inte söka där? Jodå jag har sökt även där.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampros Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 "Försvarets bok- och blankettförråd" som låg någonstans i Uppland, kan man inte söka där? Jodå jag har sökt även där.... OT: så det finns kvar? Skönt med en stabil punkt i en föränderlig värld. Slut OT Annars är ju The Swede här på forumet något av expert på militära handböcker. (Edit: tillägg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.