Showmaker Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Jag skulle vilja veta om fallskärmsjägar utbildningen är svår att göra. Vad för test och för träning man får göra. Vilka utbildningar kan man få välja om där finns några? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Godkväll! Nu ska jag bajsa i din marängswiss då det ingår i min arbetsbeskrivning. Du är välkommen till SoldF Forum. Du har nu på kort tid producerat ett antal "Jag har en fråga"-trådar. Det är naturligt att man har många frågor när man är ny på ett forum och dessutom kanske saknar erfarenhet av Försvarsmakten och dess verksamhet. Som ny på ett forum skall man alltid iaktta vad det skrivs om, man ska söka bland den information som redan finns och därefter gärna fortsätta i befintliga trådar. Så mitt svar till dig är: - Ta ett chill pill - Sök på forumet - Läs, förstå och tillämpa de instruktioner och tips som återfinns i Introduktionskurs till SoldF Forum sm det länkades till i det användaravtal du uppenbarligen inte läst när du registrerade dig som medlem. -------------------- REGLER Tillägg: Låser befintliga trådar. Översyn av aktuella trådar sker tidigast inom 48h. /Vargas, BLÅGUL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts