Mästockamannen Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 BILTEMA! Har avgasröret till ens Volvo trillat av kan man bara svänga in där och ta ett nytt direkt från hyllan! Bättre än så blir det inte ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleget Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Bregott med havssalt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
903Lew Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Proviva av alla dess smaker (just nu: Björnbär). Inte nog med att soppan smakar prima, de goda bakterierna (något i stil med 299v eller motsvarande) får dig att må bra. I mitt fall artar det sig så att min vanligtvis rätt generösa gasproduktion nedgår till någon fjärt då/då. Detta gör inte bara att jag känner mig bättre (och luktar mindre fis), det ger också indirekta effekter som mer gos med tjejen och mindre knipövningar under t.ex filmtittande/middagar. Värt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.