Jump to content
Sign in to follow this  
henke

Google-annonser - Varför har vi det? - Anmäl stötande banners

Recommended Posts

@5020

Tack fixar det.

@speculatores  Tack såg detta först nu.

Jag fick leta lite, men hittade deras två annonser och har kunnat blocka dem.

Vi går kontinuerligt igenom vilka annonser som visas. Tex har jag idag blockat över 130 st annonser för en vi-köper-din-bil prissida som fått många dåliga betyg. Ett 20 tal annonser för ett riksdagsparti, bluffmedicin, astrologi, pyramidspel, internationell dejting som mer anspelar på sex eller "mail order bride", osv.

Våra annonser är heller inte baserade på besökarnas surfvanor utan utgår helt på sidans innehåll. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By The Swede
      Det har förekommit att folk annonserar om saker till salu eller som dom vill köpa.
      Enligt reglerna är detta inte godkänt på SoldF.com
      Jag har fått förfrågningar om vad som räknas som köp/säljannons.

Om någon skriver ett inlägg: "Jag vill köpa ditten eller datten, är det någon som har en sån?" så räknas det som en annons.
      Om man däremot skriver: "Vet någon var man kan köpa ditten eller datten" så räknas det inte som annons så länge folk endast hänvisar till ett legitimt inköpsställe.
      Om någon däremot svarar med: "En sån har jag, den kan du köpa av mig" så blir det helt plötsligt en annons och kommer därmed att tas bort.
      Samma sak gäller om någon skriver: "Jag vill sälja ditten eller datten"
      En sån tråd åker direkt.

Har jag förklarat tydligt nog eller blev ni totalt förvirrade nu?

The Swede
      BLÅGUL
    • By Grenadier
      "Ryska Kalashnikovgruppen visar på vapenmässan Idex-2015 automatkarbinen ADS, som kan skjuta både på land och under vatten."
      http://www.nyteknik.se/nyheter/innovation/forskning_utveckling/article3881597.ece

Varför skulle man vilja skjuta AK under vattnet? Jag kommer bara att tänka på följande filmsekvens när jag hör detta...