Pluton24 Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Jag funderar på vad dom där plastbitarnas färger betyder? Vilken storlek är blå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FCR2 Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Jag funderar på vad dom där plastbitarnas färger betyder? Vilken storlek är blå? Plastbitarna avser storlek precis som du skriver, tror att blå är störst stl 1 och grön mindre 2 och röd minst 3. Var länge sedan dock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HÅRD Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 blå är storlek 2 alltså normalstorleken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Brandy Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Till min mask i storlek 2 så har jag en grön transport/skydds-bärare. Även plastringen har en 2'a på insidan upptill. (kan vara kavitetsnummer i plastverktyget men det tror jag inte riktigt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Till min mask i storlek 2 så har jag en grön transport/skydds-bärare. Även plastringen har en 2'a på insidan upptill. (kan vara kavitetsnummer i plastverktyget men det tror jag inte riktigt) Det stämmer att grön är storlek 2. Nu kommer jag inte ihåg helt men jag tror blå är den största, tyvärr är jag inte på samma adress som mitt bibliotek just nu. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluton24 Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 Testade den idag och den passar perfekt. Dock undrar jag om någon vet någon affär som här i Svea Rige säljer Filteradapter? Så att man kan använda nyare filter till den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HÅRD Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 min skyddsmask är i storlek två och har en blå plastbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 min skyddsmask är i storlek två och har en blå plastbit Då verker det som att du har fått fel plastbit till din mask... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts