galnekocken Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Det var en kul tävling, även om jag tyckte det var lite jobbigt att ta sig ut till stationerna. Sen att det inte var så mycket mörkerskutning är ju bara att beklaga, de hade kunnat skippa lite marshaller till förmån för månljuset. Vad tycker ni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chassi Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 (edited) Rent spontant så känner jag såhär. Jätterolig skjutning om än lite knepig lösning av hur man ska ta sig mellan stationerna. för lång tid att skjuta på, 6 skott på 30 sekunder är för lång tid. på de banor där närlys användes hade jag önskat att man ökat avståndet till iaf 100 m och helfigur ist för 30 m och 1/3 figur, allmänt så hade jag önskat lite mer varierande avstånd. att man lite hur som helst blandade in värnpliktiga i omgångarna och ibland lät dom gå före gjorde att det blev en del förvirring i leden. variationen på målen är mer att önska, samma mål i flera år nu och man får gärna kombinera dubbelmålen med något mål lite längre bort. Mycket rolig skjutning, men lite för enkelt och fortfarande så ska dom krångla till det för sig. Edited January 31, 2010 by Chassi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppaxel Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Tycker det var en trevlig tävling! Ganska kallt och några gånger man fick vänta (iaf för oss som gick ut sent), men annars riktigt skoj! Visst det var inte jättesvåra mål, men det var heller inte många som fick full pott (jag hade 32). Men jag bannar mig själv för att jag inte tänkte till och vred upp rödpunkten på sista stationen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reed Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Ångrar att jag inte åkte, fick erbjudande att hänga med två timmar innan det var dags för avfärd, men tackade nej efter som jag bokat saker med familjen. När jag kommer hem och nämner saken får man höra "ja men varför åkte du inte för?" Tackar.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galnekocken Posted February 1, 2010 Author Report Share Posted February 1, 2010 Jag måste också ge en eloge till arrangörerna för en väl planerad tävling. Vädret ska man väl inte heller klaga på, riktig augustimåne. Var hittar man resultatet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chassi Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Galnekocken skrev inte du på ett vitt kuvert vid anmälningen så dom kan skicka resultatet hem till dig, de låg bredvid anmälningsblanketterna? annars tror jag att du får skicka mail och be om resultatet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reed Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Inga bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
galnekocken Posted February 2, 2010 Author Report Share Posted February 2, 2010 Galnekocken skrev inte du på ett vitt kuvert vid anmälningen så dom kan skicka resultatet hem till dig, de låg bredvid anmälningsblanketterna? annars tror jag att du får skicka mail och be om resultatet. Det blev lite stressigt vid inskrivningen, så inget kuvert. Vem ska man isf maila? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik D Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Galnekocken skrev inte du på ett vitt kuvert vid anmälningen så dom kan skicka resultatet hem till dig, de låg bredvid anmälningsblanketterna? annars tror jag att du får skicka mail och be om resultatet. Det blev lite stressigt vid inskrivningen, så inget kuvert. Vem ska man isf maila? Jag mailade hit och bad dom skicka, vilket de enligt svar ska göra: [email protected] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts