FBJ Henriksson Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Hej! För ca 2 år sedan läste jag en artikel om med statistik över stölder i det militära. Det var bland annat statistik över antal stulna persedlar och värdet på dessa. Jag är mycket intresserad av att komma över denna statistik idag, men kan inte hitta den. Har varit i kontakt med Värnpliktsnytt (då det är mycket möjligt att det var där jag läst det) men har inte fått svar. Är det någon som vet vad det är för artikel jag är ute efter samt har en aning om hur man kan få tag på den? Tacksam för alla svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Det där fick klockor att ringa även hos undertecknad, i en tråd som finns Här diskuteras försvunna kalsonger. Användaren Fk Fjellman länkar till en numera död sida hos vpl-nytt som om jag minns rätt förde statistik. Vill också minnas att jag sett något sådant som du beskriver hos vpl-nytt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Är det den här pdf:en du tänker på? Linky password: manet Är för övrigt inte kriminellt att tappa bort grejor... (PM:a när du fått hem filen, så den kan tas bort...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FBJ Henriksson Posted December 2, 2009 Author Report Share Posted December 2, 2009 Är det den här pdf:en du tänker på?Linky password: manet Är för övrigt inte kriminellt att tappa bort grejor... (PM:a när du fått hem filen, så den kan tas bort...) Tack så hjärtligt! Det här var bättre än den informationen jag sökte efter! Jag minns informationen som en artikel i en tidning med bara ett litet urval av den informationen du gav! Vet du vilket år statistiken gäller ifrån? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts