Jump to content

Ghost Recon Svensk Mod 2


Guest Eachain

Recommended Posts

Guest Eachain

Nå, när jag säger “gamla” sa menar jag naturligtvis “utmärkta”. I modden, som bara är 30 Mb, så få ni omedelbar tillgång till detaljerade m90 uniformer, ansikten med typiskt grön-och-svart kamouflagefärg, Carl Gustav m48 grg I bade pansarspräng och spränggranatversion, pansarskott m86, Kulspruta 90, Kulspruta 58, ak5, ak5B, ak5D och ak5 med granattillsats, det finns hgr2000, och en milkor mgl. Multiplayer funkar utmärkt och naturligtvis finns det ett par uppdrag med. Jag höll uniformerna rena och klara och kamoflage-effekten är mycket god samtidigt som mijlöeffeker såsom väta och blod syns mycket tydligt. Ljudeffekterna har också mixats om och jag har lagt till en hel del bas för att få en rekylliknande effekt när man skjuter.

 

Jag har fått mycket god feedback och paradoxalt nog så har jag fått flest uppskattande mejl från lirare I USA som trots, den svenska bindingen, har gillat kvaliteten och balansen I min mod.

 

Testa den!

Link to comment
Share on other sites

Guest Eachain

Det hade jag inte tänkt på tidigare. Jag tycker egentligen inte att CASM och Swedish Force kolliderar och det var aldrig menat att jag skulle konkurrera med SF. Wolfsong siktar på en heltäckande mod med olika truppslag, medan jag tycker att amfibiesoldaterna är tillräckligt intressanta eftersom de tillhör de bäst utrustade svenska förbanden, såvitt jag förstår. Valfrihet och mångfald är alltid bra och jag tycker att Swedish Force och CASM ger olika spelupplevelser. Ett exempel är att mina gubbar har tillgång till I princip alla vapenslag från början medan SF främst släpper till för experterna.

 

Som ni vet så finns det ju massor av olika moddar för Ghost Recon med en uppsjö av olika versioner av samma uniformer och vapen och jag tycker att alla slags revirtänkande är negativt både vad gäller kvalitet och kreativitet.

 

Pröva på, vet jag.

 

Chris

Link to comment
Share on other sites

Som ni vet så finns det ju massor av olika moddar för Ghost Recon med en uppsjö av olika versioner av samma uniformer och vapen och jag tycker att alla slags revirtänkande är negativt både vad gäller kvalitet och kreativitet.

Instämmer. Det skall finnas ett brett utbud så folk finner vad de söker. Alla vill inte ha samma sak så enkelt är det så varför inte erbjuda dem några val. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Eachain, tittade bara på en bild men det såg snyggt ut.

 

Är säkert en jättebra mod, tyvärr lider jag av en abnormt farlig version av allergi mot gamespy, var tvungen att både totalsanera och sitta och prata snällt med datorn efter jag varit inne på sidan.

 

Inget personligt mot dig men väldigt personligt mot gamespy.

Link to comment
Share on other sites

Guest Eachain

Ok, File Planet är inte sådär jättebra. Det tog mig ungefär en vecka att lyckas ladda upp CASM(W)1.2 till File Planet. Jag har dock prövat att ladda hem CASM(W)1.2 en fem-sex gånger och det har gått fort alla gångerna, ett par minuter på DSL. Jag hörde från ett par personer i Sverige att nerladdningen hängde sig, men efter ett par försök så gick det bra för dem också. Jag hade en mirror-site på http://www.cypher.vx, men den tycks ligga nere för tillfället. Om ni mailar webmastern så kanske han kan fixa något.

 

Slutligen så kan jag skicka en CD om det är någon som verkligen vill. Om ni skickar ett mail till mig på [email protected] så kan vi ordna med något. Jag bor i England, men det är inget större hinder.

 

Chris

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...