Trampmina Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Finns det någon här som har tecken för fordonsmarsch i lagom format? Är i så fall intresserad av dessa som berör MC-ordonnans med mera så att jag kan dela ut det till nästa gång man leder en marsch eller liknande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrotcharliegrg Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 (edited) Finns det någon här som har tecken för fordonsmarsch i lagom format?Är i så fall intresserad av dessa som berör MC-ordonnans med mera så att jag kan dela ut det till nästa gång man leder en marsch eller liknande Menar du kolonntecken, sid 446-447 i SoldF Kap 14 Signaler och tecken? Din utbgrp borde kunna ordna en utskrift som du sedan kan anpassa (klippa, klistra, minska, förstora, kopiera, plasta) själv efter behov. Om SoldF inte finns som pdf på nätet. Edit: Och inte kan jag läsa vad jag citerar och se att det bara fanns ett (1) MC-ordonnansspecifikt tecken bland dessa, "motorcykelordonnans fram" :P Mvh, Foxtrotcharliegrg Edited October 12, 2009 by Foxtrotcharliegrg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts