trädet Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 God morgon soldater! I samband med att jag fick min sista lön från jobbet (juli) så köpte jag en dator + F-secure 2009. Sedan jag installerade f-secure så har det inte gått att bekräfta prenumeration , och jag har därför suttit utan virusskydd. Jag har försökt det mesta och försökt hitta hjälp på deras supporthemsida, men hittar ignet som hjälper. Nu när jag ska avinstallera det, så funkar inte det heller. Så fort jag försöker så står det bara att "avinstallationen misslyckades" och att jag ska testa att starta om, vilket inte heller fungerar. Har detta hänt för någon innan mig eller fick jag ett måndagsex av programmet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Låter som att något gått galet vid installationen. Ring F-secures Hemanvändare Support: 08-507440 11 och snacka med dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.