roamster Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 En projektgrupp vid KTH som studerar maskinteknik med inriktning industriell ekonomi och produktion övar sig i att arbeta i projektform. En yxa som ingår i nämnd projektgrupp behöver hjälp med att få många svar på en enkätundersökning om återvinningsvanor. Den finns här: https://secure.espub.net/survey.aspx?ID=7e1...ebbc949c00b45cd och tar max tre minuter att fylla i. Så, för att Sveriges högskolor ska producera bra ingenjörer som utvecklar bra vapensystem etc. behöver de nu lite hjälp. Hoppas några kan bidra med lite dyrbar tid, nu när ni ändå läst så här långt. /Robin W. (Är tråden åt helvete fel ute får väl blågul radera den.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Status quo Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Jag svarade men det känns som en del frågor kanske var lite väl "vad skulle få dig att vilja källsortera med" men jag källsorterar ju redan som en flowerpower hippi med rastaflätor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Klart att framtida designers av vapensystem behöver statistik om hur gammal jag är och hur långt jag har till soprummet... Done. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vc_90 Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Detta forum är just ett forum och ingen anslagstavla. För att göra alla medlemmars vistelse här så trivsam som möjligt skall vi BlåGula tillfrågas innan undersökningar genomförs, oavsett syfte. Vi brukar vara vänligt inställda till undersökningar som gynnar våra intressen och därmed förenlig verksamhet så det är ingen omöjlighet att få tillstånd. I detta fall har jourhavande BlåGula beslutat ge retroaktiv tillåtelse. Det vill vi inte göra igen. Jourhavande surpuppa Vc_90 BlåGul -------------------- REGLER Link to comment Share on other sites More sharing options...
roamster Posted September 20, 2009 Author Report Share Posted September 20, 2009 Tack för de svar som kommit härifrån. Och tack BlåGul för att ni är så snälla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.